خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیر ۲ متهم که اقدام به فروش ربع سکه های بهار آزادی تقلبی به تعدادی از طلافروشان سطح شهر کرده بودند خبر داد.

فروش سکه های تقلبی، ترفند کلاهبرداران حرفه ای در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به طلافروشیهای سطح شهر اقدام به فروش سکه های تقلبی می نمایند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با قدرت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ابتدا برای بررسی موضوع به محل طلافروشی هایی که مورد کلاهبرداری به این روش قرار گرفته بودند اعزام شدند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یکی از این طلافروشی ها به هنگام خرید سکه اقدام به دریافت شماره تلفن از متهمان کرده که همین اقدام طلافروش به عنوان یک سرنخ در اختیار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دنبال رد زنی های انجام شده و رصد لحظه به لحظه شماره تلفن متهمان، نهایتا محل تردد این افراد در میدان مرکزی شهر بجنورد مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ بدری با تاکید بر اینکه خوشبختانه با اقدام به موقع و غافلگیرانه ماموران ۲ متهم که به صورت مستمر اقدام به فروش ربع سکه های تقلبی به طلافروشی های سطح شهر بجنورد می کردند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از این افراد تعداد ۹ عدد سکه تقلبی بهارآزادی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.